Připravujeme

Obsah:

LEDEN / ÚNOR 2019

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster 2020
Pirelli kalendář 2019

A ještě mnohem více...

image_8728

Netradiční role sládka Staropramenu

Klasická česká hospoda a zachování jejího prostředí je pro Staropramen jedním z hlavních témat. Co pro to pivovar konkrétně dělá?

Kromě toho, že se snažíme dělat to nejlepší pivo - a to včetně speciálů nebo novinek, které lidi nově najdou pod označením Smíchovský výběr - investujeme i mimo pivovar. Vybrali jsme přes šedesát tankových provozoven, ve kterých realizujeme technologické a technické úpravy, školíme jejich personál, jak se správně o pivo starat, a připravujeme také speciální program, třeba hospodské hry v průběhu září. Na září máme taky hezkou novou kampaň, kdy každý den představujeme jeden důvod, proč zajít na pivo do hospody. Ne snad, že já bych nějaké důvody potřeboval, ale docela jsem se pobavil.

Spolu s dalšími kolegy se během září objevujete právě v reklamních spotech ukazujících důvody pro tradiční smíchovskou hospodu. Jaká byla vaše první reakce, když jste se o tom dozvěděl?

Pokud vím, tak tuhle výzvu lidi v pivovaru přijali nadšeně a o účast v reklamních spotech byl hned obrovský zájem, takže na všechny role ani nevyzbyly. Já sám nejsem z těch, kteří by se někde museli předvádět, ale jsem zvyklý se s našimi zákazníky setkávat třeba během pravidelných Výčepů pod komínem nebo během dalších akcí v pivovaru a v našich hospodách. A reklama, to je vlastně něco podobného. Když děláte svou práci poctivě a víte, že podnik posouváte někam dál, nemusíte se stydět ukázat svůj obličej v jeho reklamě. Myslím, že ostatní kolegové to vnímali úplně stejně a během natáčení byla hodně uvolněná atmosféra, i když jsme si samozřejmě vyzkoušeli něco, s čím sami moc zkušeností nemáme.

Vy osobně ale máte o důvod navíc, proč být v reklamě pivovaru během oslav Dnů českého piva…

Jestli myslíte to, že se letošní Dny českého piva ve Staropramenu nesou ve znamení našich ležáků, pak asi ano. Kromě tradičního Staropramen Ležáku, který se na Smíchově vaří už přes 140 let, jsem se podílel na vytváření receptury obou dalších - jak Jedenáctky, tak Extra chmelené dvanáctky. Vlastní pivo, to je něco, na co obzvlášť ve velkém pivovaru můžete být opravdu pyšný. Je to touha každého sládka. My bychom rádi vařili spoustu věcí, ale vždycky je důležité, co potřebuje obchod.

Když už mluvíme o setkávání se zákazníky, jak často je vaší úlohou?

Poslední dobou čím dál tím víc, což je dobře. Zjišťujeme, že pivo a pivovar lidi zajímá a že mají spoustu otázek nebo jsou přesvědčeni o věcech, které nejsou tak úplně pravda. A kdo jiný by s nimi měl mluvit, než sládek, který je v pivovaru denně a který ví, z čeho vaří svoje pivo. Tím spíš, když jeho recepturu vymyslel. Nepotkáváme se navíc jen v pivovaru. Třeba letos v září je vybráno asi dvacet hospod po celé republice, kam si ve čtvrtek budeme jezdit popovídat se zákazníky a zahrát si třeba mariáš.

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

      

Další portály mediální skupiny HMG:

       


TOPlist